KRSNIK MIHAEL s.p.,
Cesta OF 29
1358 Log pri Brezovici
G: 051 631 527
G: 041 632 383
F: 01 75 66 340
E: august.krsnik@gmail.com

TračnA zaporA

je sestavljena iz navijalnega bobna, ki je izdelan iz nerjavečega in visokopoliranega jekla. Navijalni kolut v bobnu je vležajen v teflonskih pušah, tako da se vrti praktično brez trenja.V normalnih razmerah ni potrebno nobeno vzdrževanje, razen pri namernih poškodbah. Velikost bobna je prirejena tako, da se vanj lahko navije do 25 m traku. V izjemnih primerih pa je možno izdelati tudi večje bobne za daljše razpone.


Na vsako tračno zaporo je mogoče pritrditi tudi mehanizem za samodejno navijanje traku, ki je pritrjen s spodnje strani navijalnega bobna. Navijalni mehanizem je vgrajen v samem stebru in je s tem tudi zaščiten pred poškodbami.

Fleks zaporA

služi za zavarovanje nevarnih prehodov, ter preusmerjanje raznih poti, kot so vrtste pri blagajnah, rentgenskih pregledih potnikov na letališčih in podobno.

V špuli bobna je navito do 7 metrov traku, ki se samodejno navija v boben in v vsakem položaju drži trak napet.Zapora je izdelana tako, da se povezuje ena za drugo v isti smeri, ali pa v smer pod kotom 90 stopinj. Stebrički so izdelani iz poliranih nerjevečih cevi na katere je montiran boben iz plastike. Trak v bobnu dobavljamo v različnih barvah (rdeča, črna , bela). Trak je širok 5 cm in je pleten iz poliesterskih vlaken, ali pa izdelan iz armiranega PVC platna.


Trak

Florescentno-refleksni trak, širine 80mm, se vgrajuje v navijalni boben in je osnovno zapiralno sredstvo. Lahko je poslikan po želji uporabnika (logotip, različni vzorci). Trak je izdelan iz dveh plasti. Prva je nosilna in je armirana s steklenimi vlakni, tako da vzdrži določene obremenitve in napetosti. Druga plast je iz florescentno refleksne folije, ki odbija svetlobo in je dobro vidna ponoči.

Florescentno  refleksna  folija je lahko bele, rumene, zelene, modre ali  rdeče barve.




Pritrditev in montaža


Mehanizem tračne zapore je možno pritrditi na že obstoječe stebre električne razsvetljave, prometne signalizacije, ali pa na stebre, ki so namenjeni samo za to zaporo. Možno jih je pritrditi tudi na zid, če je njegova trdnost zadosti velika, da prenese takšno obremenitev.



Prijava / O avtorjih / Pravna obvestila / Natisni / Dodaj med priljubljene / Privzeta stran / Vrh